آهای رفیق با احساس هروقت حوصله داشتی بیا بخون.


عشق بازی ممنون

 

سرور شعر من سلام چگونه ای خوش میگذره؟

ببخشیدا بازم شبا میرید کنار پنجره؟

 

ستاره ها که در میان بازم میرید نگا کنید؟

اون ستاره پرنورو بازم میرید صداکنید؟

 

کتاب حافظ میذارید پایین تخت کنارتون؟

فال میگیرین هنوز واسه مهر و وفای یارتون؟

 

از من بیچاره چی شب یه وقتایی یاد میکنید؟

بازم سر دیوونگیام دادو فریاد میکنید؟

 

حتما خوبید وگرنه به خیال من سر میزدید!

یه سر به این خرابه ی بی درو پیکر میزدید!

 

به سنت قدیمیا واسه شما زدم به چوب

الهی که همینجوری همیشه باشید خوب خوب

 

من چی بگم واسه شما فرقی نداره خبرم

همون جوری عاشقمو همونجوری دربه درم

 

به آبو آتیش میزنم تا شبا خوابم ببره

اما نمیشه  فکرتون از همه چی قویتره!

 

این افتخاره واسه من بیدار باشم واسه شما

فقط یه مشکلی که هست شما کجا و من کجا

 

عکستونو با اجازه دادم یه نقاش بکشه

اونکه ازش بر نمیاد اما نه ایکاش بکشه

 

اگه کشید قاب میکنم میذارمش بالا سرم

عکس شمارو میذارم لای گلای دفترم

 

حتما الان میخندیدو میگید عجب دیوونه ای

هر جوریکه شما بخواید بدون هیچ بهونه ای

 

عاقل بودم فایده نداشت گفتم بزار دیوونه شم

شاید واسه یبار شده قبول کنید بیاید پیشم!

 

پریشبا سوز می اومد پنجررو بسته بودم

ازدست هرچی آدمم تودنیا هست خسته بودم

 

درد دلم شروع شدو عکستون اومد روبروم

داشتید بهم گوش میدادید این یعنی اوج آرزوم!

 

عجب شبی.ابری زدو یکم گذشت بارون گرفت

ابر چشام این فرصتو دیدو دوباره جون گرفت

 

من بودم و عکس شما و یه عالمه رویای خیس

انگار یکی بهم میگفت هرچی میدونی بنویس

 

دستای من نمیتونست حتی مداد نگهداره

فقط یادم میاد نوشت شمارو خیلی دوست داره

 

مراقب چشمای ناز و روی ماهتون باشید

ببخشیدا مراقب طرز نگاهتون باشید!

 

اگه میشه دیگه شبا نرید کنار پنجره

لطفا بزارید واسه بعد تاکه تابستون بگذره

 

من قول میدم اگه بیاید شمارو اذیت نکنم

حتی دیگه تو نامه هام با شما صحبت نکنم

 

فدای اون لحظه ای که نامه رو بازش میکنید

خوش به حالش که اونو ناخواسته نازش میکنید!

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 19:52 توسط راضیه| |


Power By: LoxBlog.Com